پیغام مدیر :
فروشگاه اینترنتی زنبیل با هشت سال سابقه فعالیت در فروشگاه داری ، هدف خود را جهت راحتی و رضایت مشتریان قرار داده است و هربار تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتری بیش از بیش کرده است امید میرود شما بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز ، با نظرات خود ما را در بهبود عملکرد و خدمات رسانی یاری فرمایید پیروز و موفق باشید
جدیدترین مدلهای کفش در فروشگاه زنبیل
نوشــــته شــده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدیــــد : 6425
نویســـنده : مدیریت شیکسون

کفش مردانه طرح Ecco مدل 530

شیکسون

کفش ecco سرمه‌ای مدل 530، ساده و مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌‌های غیر اداری است. زیره آن pvc می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست. این مدل با شلوار جین و کتان بسیار مناسب خواهد شد. از جنس فوم ضد آب بوده و نیم بوتی شیک برای فصل پاییز و زمستان طراحی شده است و با توجه به کیفیت جنس آن راحت و مقاوم است.

قیمت: 49,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

نیم بوت مردانه High Copy Fly مدل 7111

شیکسون

برای فصل پاییز که سرمایش تازه از راه رسیده است، پوشیدن کفش‌های ساق‌دار مثل بوت و نیم‌بوت هم شیک و زیباست و هم به گرم ماندن پاها کمک می‌کند. کفش‌های چرم و حتی چرم مصنوعی برای سرمای پاییز و زمستان مناسب بوده و عمر زیادی هم دارند. سبک بودن این نیم بوت بسیار محسوس بوده و از مزیت‌های این محصول می‌باشد. می‌توایند این محصول را در کنار پوشش‌های غیر رسمی و یا نیمه رسمی خود استفاده نمایید.

قیمت: 105,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کفش ورزشی زنانه High Copy skechers مدل 7114

شیکسون

این مدل کفش‌ها یکی از مدل‌های محبوب‌ بوده که در کنار سبکی و راحتی، از زیبایی و پرکاربرد بودن آن‌ها نیز می‌توانید لذت ببرید. زیره ژله‌ای به کار رفته در کف این کفش راحتی در ورزش را به همراه دارد و همچنین در پیاده روی‌های طولانی مدت شما را خسته نمی‌کند. این کفش در سه رنگ زیبا موجود بوده و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار می‌باشد.

قیمت: 135,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کفش مردانه کپی از طرح adidas مدل 1488

شیکسون

این محصول از طرح زیبایی برخوردار است و نمونه بسیار نزدیک به اورجینال است. این کفش برای استفاده روزمره بسیار مناسب بوده و اگر زمان زیادی از آن استفاده کنید پای شما را آزار نمیدهد. برای تکمیل کردن استایل اسپرت خود، حتما این کفش را امتحان کنید. این محصول در سه رنگ متفاوت ارائه شده است.

قیمت: 49,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کفش مردانه طرح JIAX مدل 520

شیکسون

این محصول دارای جنسی ضد آب بوده و دارای پاخوری زیبا می‌باشد. اگر جزء افرادی هستید ک به کوهنودی علاقه مند می‌باشید و همچنین پیاده روی‌های طولانی در روز دارید، این محصول یک انتخاب عالی برای شما است. سبک و قابل انعطاف بوده و دارای کفی دور دوزی شده و همچنین عاج‌های کوچک جهت جلوگیری از لغزش در کف آن تعبیه شده است.

قیمت: 45,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کفش کالج مردانه جیر مدل 8040

شیکسون

کفش‌های کالج نامی آشنا برای همه می‌باشد که راحتی و دردسترس بودن این کفش‌ها سبب شده است تا بسیاری از تولیدکنندگان آن را به عنوان اصلی‌ترین عضو مجموعه خود معرفی کنند. این کالج از جنس جیر بوده و بسیار سبک و راحت می‌باشد. طرح بسیار ساده در کنار رنگ مشکی آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این کفش در کنار دیگر پوشش‌های شما بسیار زیبا می‌باشد.

قیمت: 29,000 تومان

خرید از شیکسون

 



:: برچســـب‌ها: کفش , قیمت کفش , قیمت کفش ورزشی , قیمت کفش , خرید کفش , خرید کفش با کیفیت , خرید کفش خوب با قیمت عالی ,



جدیدترین مدل کیف درفروشگاه زنبیل
نوشــــته شــده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدیــــد : 3190
نویســـنده : مدیریت شیکسون

کیف پاسپورتی زنانه چرم مدل 1001

شیکسون

معیارها و پارامترهای زیادی در انتخاب و خرید یک کیف موثرند. معیارهایی که با توجه به سلیقه‌ی افراد مختلف با هم فرق می‌کند. اگر به دنبال کیفی با ابعاد مناسب، رنگبندی شیک و زیبا جادار و سبک هستید ما این کیف را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول دارای جنس عالی چرم بوده و تکمیل کننده استایل شما می‌باشد.

قیمت: 89,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف دستی زنانه چرم مدل 2015

شیکسون

زیبایی ظاهری و رنگ‌های پر کاربرد خاص در کنار جادار بودن این کیف، دلیل مناسبی است که تاکنون توانسته طرفداران بی‌شماری داشته باشد. کیف‌هایی با رنگ‌های روشن را شما می‌توانید به راحتی با کفشی همرنگ و لباس‌هایی با رنگ تیره استفاده نمایید و ست زیبایی را پدید آورید. این کیف دارای بند بلندیست که امکان استفاده از کیف را آسان می‌نماید. این کیف از چرم با کیفیتی عالی تهیه شده است.

قیمت: 107,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف دستی زنانه چرم مدل 2016

شیکسون

اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که همواره وسایل زیادی دارند و باید در مکان‌های مختلف آن‌ها را همراه خود داشته باشید، مسلماً باید کیفی مناسب و جادار داشته باشید. این کیف علاوه بر جادار بودن دارای ظاهری ساده و لی زیبا می‌باشد. در سه نگ زیبا مشکی و عسلی و زرشکی در این سایت موجود می‌باشد.

قیمت: 105,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف پاسپورتی زنانه چرم مدل 2007

شیکسون

یک کیف سبک و راحت برای همراهی شما در کنار فعالیت‌های مختلف. این کیف از جنس چرم بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار می‌باشد. ابعاد مناسب و داشتن فضای کافی از مزیت‌های این کیف است. این محصول در سه رنگ مشکی و عسلی و زرشکی موجود می‌باشد.

قیمت: 95,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف پاسپورتی زنانه چرم مدل 1039

شیکسون

کیف‌های پاسپورتی از مدل‌ کیف‌های محبوب بوده که با تمامی استایل‌ها قابلیت ست شدن را دارد. این کیف از جنس عالی چرم بوده و از فضای مناسبی برای قرارا دادن وسایل مورد نیاز ما برخوردار می‌باشد. در 3 رنگ پر کاربرد در این سایت موجود بوده و برای داشتن یک استایل روزمره شیک و زیبا بهترین انتخاب می‌باشد.

قیمت: 79,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف دوشی زنانه چرم مدل 2014

شیکسون

کیف یکی از لوازم جانبی ضروری است که در طول روز وسایلمان را جا به جا می‌کند. این کیف با طرح ساده ولی شیکی که دارد انتخاب مناسبی برای خانم‌های مشکل پسند است زیرا به راحتی می‌توانند با هر پوششی آن را ست نمایند. دارای جنس عالی چرم بوده و در سه رنگ‌بندی موجود می‌باشد.

قیمت: 115,000 تومان

خرید از شیکسون

 





جدیدترین اکسسوار های فروشگاه زنبیل
نوشــــته شــده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدیــــد : 2233
نویســـنده : مدیریت شیکسون

آویز گل

شیکسون

برای زینت بخشیدن به کیف خود و زیباتر نشان دادن آن می‌توانید از این آویز زیبا استفاده نمایید.آویزی که از دو گل زیبا ساخته شده و نگین‌های کار شده بر روی آن بر زیبایی کیف شما می‌افزاید و جلوه‌ای خاص به آن می‌بخشد.این آویز زیبا در رنگ‌های مختلف و متنوع برای ست کردن با کیف و لباس‌های شما عرضه گردیده و جنس آن از استیل درجه یک است.

قیمت: 32,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

آویز جغد

شیکسون

این آویز زیبا با طراحی خاص و منحصر به فرد تاکنون طرفداران بسیاری داشته و با طرح فانتزی و زیبای خود جلوه‌ای خاص به کیف شما می بخشد.آویزی که با نگین‌های براق و ظریفی بر روی آن و سنگ خوش تراش قرمز رنگی بر روی خود به محصولی شیک و خاص تبدیل شده است.شکل این آویز زیبا را جغد کوچکی تشکیل داده و جنس آن از استیل درجه یک می‌باشد.

قیمت: 32,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کمربند مردانه طرح Ferragamo مدل 5902

شیکسون

داشتن پوششی بی‌نقص سخت نمی‌باشد مگر اینکه جزئیات را فراموش نکنید. این جزئیات شامل کمربند نیز می‌باشد. یک کمربند هماهنگ با تیپ شما از اهمیت به سزایی برخوردار است. این مدل دارای جنس چرم مصنوعی و طرح Ferragamo به عنوان سگک کمربند می‌باشد که خود باعث جذابیت شده است. رنگ مشکی و سرمه‌ای این محصول به راحتی با انواع شلوارها قابلیت ست شدن را دارد.

قیمت: 39,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کمربند مردانه مدل 5980

شیکسون

یک اکسسوری واجب در آقایان کمربند می‌باشد. کمربند متفاوت و زیبا خواهان بسیاری از آقایان می‌باشد. این محصول دارای جنس چرم مصنوعی بوده و سگک آن به رنگ نقره‌ای بوده که طرح وسط سگک آن خاص و شاخص می‌باشد. این کمربند به دلیل منحصر به فرد بودن در کنار شلوار جین زیبا جلوه پیدا می‌کند.

قیمت: 37,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کمربند مردانه طرح Roberto Cavalli مدل 5090

شیکسون

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که کمربند‌های ساده می‌پسندید این مدل برای شما مناسب می‌باشد. مهم نیست که چه رنگ لباس و تیپ اسپرت یا غیر رسمی داشته باشید، این مدل با تمامی استایل‌های شما هماهنگ می‌باشد. این کمربند از جنس چرم مصنوعی بوده و روی سگک آن طرح Roberto Cavalli حک شده است. با این کمربند خوش سلیقه بودن خود را نمایان کنید.

قیمت: 38,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کمربند مردانه طرح Massimo Dutti مدل 7070

شیکسون

کمربند جزء آن دسته از محصولات است که در تمامی استایل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و فرقی نمی‌کند که یک ظاهر رسمی داشته باشید یا اسپرت، در هر صورت این اکسسوری در تیپ شما ضروری می‌باشد. این کمربند با وجود سادگی، یک محصول پر طرفدار است و به راحتی با پوشش‌های غیر رسمی و نیمه رسمی شما ست می‌گردد. در دو رنگ مشکی با سگک طلایی و قهوه‌ای با سگک نقره‌ای در این سایت عرضه شده است.

قیمت: 38,000 تومان

خرید از شیکسون